Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Για πάντα

Για πάντα 
***


Στα μάτια σου σαν θα χαθώ
Σαν τρέξω μες στα χείλη σου
σταγόνα  από κρασί
Μονάχα να γευτώ
αγάπης γεύση κι ας χαθώ.

Μονάχα για μια στιγμή
για ένα λεπτό
Ν ακούσω την καρδιά σου
Που με τον κτύπο της
 θα λέει το σ αγαπώ.

Ν αγγίξω το κορμί σου
να νοιώσω τη αφή σου
Στα χείλη μου τα χείλη σου
αθάνατο νερό
να μου προσφέρουν
Αυτό που τρέχει απ'
την ψυχή σου!!

Να χάνομαι στον άνεμο
Στον ήλιο να σκορπάω
Να σ αγκαλιάζω
να μπαίνω στις ίνες του κορμιού σου
Να αισθάνομαι τ άρωμα σου
Να θέλω να φωνάξω
Σ αγαπάω

Και σαν τη χούφτα σου
απλώνεις
Μέσα της να χωράω
Στην αγκαλιά σου
να ονειρεύομαι
Τα δυο σου μάτια σαν κοιτάω

Κλείσε τα μάτια σου
και φίλα με
με της ψυχής σου τη φωνή
έλα και μίλα με
Κι αν ξημερώσει
Μη φύγεις
εδώ να μείνεις

Κι εγώ θα σου 'χω φυλαγμένη
Την ψυχή μου
Δώρο για να σου δώσω
Να σου σκεπάζει την ψυχή
Για πάντα την αγάπη
 μου θα απλώσω!!

***
17 Φεβρουαρίου 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου