Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Μείνε εδώ ψυχή μου

Μείνε εδώ ψυχή μου
***

Γλυκό μου όνειρο
Μην φύγεις
μην χαθείς ποτέ 
Πρωί μου όμορφο
Μην ξαναπάς
ποτέ στο χθες

Σου μιλώ για δες
Μέσα απ' την ψυχή
όμορφη  ζωή
Έλα μη μου κλαις
Χέρι άπλωσε εδώ
πολύ σ αγαπώ
Κοίτα με και δες

Δώρο αιώνιο φέρνω
πια για σένα μόνο
Μες τη λήθη παίρνω
εγώ πια τον πόνο
Χείλη  μου  γλυκά
Πόσο σας ζητώ
Πως ποθεί η καρδιά
να σας ξαναδώ
Δωσ' μου δυο φιλιά
πάρε τον καημό

Ας τον κόσμο εδώ
Πάμε εκεί ψηλά
Έβδομο ουρανό
Δυο σε μια αγκαλιά
Σώματα μαζί
Μόνο δυο φτερά
Ένα εγώ και συ
Τα άλλο η καρδιά
Ζούμε τη στιγμή
μάτια μου γλυκά

Όταν θα φανείς
Ήλιος βραδινός
Όταν θα μου πεις
Μια γλυκιά σου λέξη
Θα φανεί ο θεός
Έρωτας θαρρείς
Πόθο για να πλέξει
δώρο της ζωής
Θα 'ρθει να διαλέξει

Ένα βήμα εγώ
Ένα βήμα εσύ
Πάμε σε  χορό
Ψυχή με ψυχή
άγγιγμα  ζεστό
ψίθυρος εσύ
λες το σ αγαπώ
Ψίθυρος κι εγώ
Χέρι σου κρατώ
Πάλι να σου πω
Πάλι απ' την αρχή
πόσο σ αγαπώ

Άνθισμα γαλήνης
ζούμε μες το χρόνο
την ψυχή σου δίνεις
όταν σ ανταμώνω
μέσα σου με κλείνεις
μια γουλιά σε πίνω
σαν κρασί με πίνεις
μέσα μου σε κλείνω

Μέθυσα καρδιά μου
από τις στιγμές σου
πάρε με νοτιά μου
μεσ' τις συννεφιές σου
ήλιος ν ανατείλει
και μέχρι το δείλι
αγκαλιά η ζωή μας
έρωτα να πίνει

Μέθυσα καρδιά μου
μην χαθείς ποτέ σου
από τη ζωή μου
Μείνε εδώ κοντά μου
μείνε εδώ ψυχή μου

***
7 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου