Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Απόψε αγάπη μου να 'ρθεις

Απόψε αγάπη μου να 'ρθεις
***

Να ζωγραφίσω θέ μου
Απόψε απ' τα όνειρό μου
Τα δυο σου μάτια της ζωής
Που είχα στο πλευρό μου

Πώς να κρατήσω τ άρωμα
Απ' τ όμορφο σου σώμα
Που κράτησα στα χέρια μου
Κι ευωδιάζει ακόμη

Πώς να καρφώσω το φιλί
Στα χείλη μου απάνω
Οι μέρες όπως θα περνούν
Τη γεύση σου μη χάνω

Τη βελουδένια  σου  αφή
Της σάρκας το μετάξι
Πώς να χαρίσω στη ζωή
Μακριά να μην πετάξει

Τον ψίθυρο σου σ αγαπώ
Πες μου πώς να κρατήσω 
Γλυκό τραγούδι να στο πω
Να μην τον λησμονήσω

Γλυκιά ζεστή μου αγκαλιά
Μέσα σου ας πεθάνω
Έρωτα λάγνα μου φιλιά 
Τα λόγια μου τα χάνω

Κοιμήθηκες στο στήθος μου
Στον ουρανό στ αστέρια
Και τ όνειρο μου ξύπνησε
Μες τα δικά σου χέρια

Πως να κρατήσω αγάπη μου
Τη θύμηση σου πε μου
Πως αύριο θα ξαναρθείς
Να σε χορτάσω θέ μου

Ποτέ σου πια να μη χαθείς
Για σένα ν ανασαίνω
Στις μπόρες τούτης της ζωής
Αγάπη να σου υφαίνω 

Απόψε αγάπη μου να 'ρθεις
Ξανά θα περιμένω

***
3 Μαίου  2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου