Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Ζειμπέκικο

Ζειμπέκικο
***

Να τρέξω θέ μου να σε βρω
Το χα σκεφτεί
Να δώσω μια να τη γυρίσω καταγής
 αυτή την άδικη ζωή
Να πάρω σβάρνα τα στενά
Να κάνω νύχτες στο πιοτό
Να κάνω τάμα τη ζω η μου στο θεό
Να ξαλαφρώσω να το πω
Πόσο στ αλήθεια σ αγαπώ

Έψαξα άδικα  τα μάτια σου να βρω
Σε άλλα μάτια
Έψαξα κι έκανα τα όνειρα κομμάτια
Έτρεξα κάτω στη στροφή
Εκεί μου 'κανε
Η ζωή την πιο μεγάλη την πληγή

Έκλαψα πότισα με δάκρυα τη γη
Κοίταξα πάνω εκεί ψηλά στον ουρανό
Κι εκεί με πρόδωσε η φωνή
Που είπε τ όνομά σου
Κι εκεί ξεχάστηκε και πέθανε το εγώ
Εκεί ομολόγησα  πως θέλω την καρδιά σου


Να ρίξω  μια  μια αντρειωμένη ζεϊμπεκιά
Να πνίξω θε μου τα θέλω μου τα τόσα
Να μην θυμάμαι  την αγάπη άλλο πιά 
Να πάψει πια να μου μιλά του έρωτα η γλώσσα
Να πιω την άνοιξη κι όλο το καλοκαίρι
Να πνίξει η θάλασσα τον πόνο
Να κάψει ο ήλιος την καρδιά μου μες  το χρόνο

Να 'ρθώ ζωή  μου να σε πάρω απ' το χέρι
Τις νύχτες όλες μου να κάνεις μεσημέρι
Να 'ρθώ κοντά σου στην ψυχή σου να μιλήσω
Τα δυο σου χείλη του έρωτα  να τα φιλήσω 
Καρδιά ψυχή και το κορμί να σου χαρίσω

Να δώσω μια  αχ βρε ζωή και να σου δείξω

***
1 Μαίου 2011
***

Ποίηση Γιάννης Παππάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου